vrijdag 12 maart 2010

Ik ben erbij!!!!

Op 30 mei loop ik de 20 kilometer van Brussel.Voor de 4de keer. Na twee jaar "gedwongen" rust door gezondheidsproblemen die altijd begonnen in de aanloop naar de 20 km.
Ik heb mijn startnummer, ergens helemaal achteraan, maar dat kan me geen barst schelen. Ik loop voor de sfeer en mijn doel is aankomen (tegen een betere tijd dan de jaren daarvoor, zo rond de 2 uur zou mooi zijn, mijn laatste tijd was 2u15) en de laatste helling oplopen zonder stappen...

Maar nu ben ik er weer.
Weer 12 weken lopen met een doel, de afstanden weer langzaam opbouwen. Mijn trainingsprogramma is iets anders dan de vorige keren, ik probeer nu 4maal te lopen per week en trouw de intervaltrainingen te doen. Met een loopband thuis op zolder heb ik ook weinig excuses, ik weet exact de tijd en de snelheid die ik loop.
Mijn geheime droom is ook onder de 70 te duiken tegen die magische datum... Wie weet... Ik ken de theorie, nu alles nog in praktijk brengen.

Mijn trainingsschema voor deze week:
Maandag: 30 min T3 ok (werd een T1, door een aanhoudende snotvalling, aka sinustitis)
Dinsdag: zwemtraining ok (1 uur)
Woensdag: 60 min T1 ok (heb 50:41 min gelopen, ik word sneller)
Donderdag: rust ok (dat was geen probleem)
Vrijdag: zwemmen (maar collega had geen zin, en ik heb geen auto)
Zaterdag: Interval
Zondag: 40 min T1 (maar dat wordt een spinningmarathon van 3 uur)

Geen opmerkingen: