zondag 21 maart 2010

Trainingsweek 2 voor de 20km

Deze week heb ik niet alle trainingen kunnen afwerken. Terugkijkend, heb ik maar één keer gelopen. Dinsdag was interval-training, niet mijn favoriete tijdsbesteding, maar dit jaar doe ik alles volgens het boekje. Ik wil sneller worden, zeker met de marathon van Brlijn in gedachten... En snelheid krijg je door weerstandstraining, dus intervaltraining (spijtig genoeg).
Maar terug naar dinsdag: een vergadering bracht mijn schema in de war, 's avonds wel trouw naar de zwemtraining, alhoewel ik me heel moe voelde. Tijdens de training had ik eerder het gevoel dat ik tegen de stroming vocht in plaats van het water te gebruiken.
Woensdag kon de geplande duurloop dan weer niet doorgaan, want de dolle tweeling had een vrije dag. De 65min duurloop liep ik donderdag, ook al had ik keelpijn en een hoofd vol snot. Het heerlijke lenteweer pepte me weer op, de duurloop ging vlot en met de glimlach.
's Namiddags werd de keelpijn erger, die nacht werd ik zelfs wakker van de keelpijn. Vrijdagochtend dan maar (weer) naar de dokter. Mijn niet geheel genezen bronchitis bleek wraak genomen te hebben en was terugkomen met enkele vriendjes: met een hele waslijst medicijnen naar buiten en weer antibiotica.
Het gaat al weer wat beter, alhoewel ik door al die hoestremmers, slijmoplossers en super antibioticapillen omval van de slaap.
Ik hou de trainingen deze week ook wat voor gezien, behalve de zwemtraining en zie later in de week wat ik doe van looptrainingen.

Dit gezegd zijnde,mijn proviand is klaar voor morgen, ik neem mijn laatste dosis medicijnen en kruip mijn bedje in.
Morgen eindelijk nog eens naar WW. Ben een braaf meisje geweest deze week, ben benieuwd morgen... Zou graag tegen de zomer onder de 70 gaan..
Morgen fotografeer ik ook mijn maaltijden, vind het heerlijk om naar andere bloggers hun eten te kijken, dus doe ik het ook eens met de mijne. benieuwd hoe ze er uitzien op "papier".

Geen opmerkingen: