zaterdag 26 februari 2011

De dag startte veelbelovend...


Met heerlijke pompoenpannenkoeken en verse ananas en mango.
Die berg suiker is eigenlijk "maar" 10g poedersuiker.

Lunch was een beetje laat, kledij gaan kopen voor de dolle tweeling,maar gelukkig was alles al gepland en opgeschreven in mijn Propointsagenda, dus ik moest niet meer nadenken, enkel doen:

Sandwich met kruidenspek en hardgekookt ei


In de mix:
100g brood
20g spek, uitgebakken in tefalpan, eventjes op keukenrol gelegd om overtollig vet weg te doen
1 hardgekookt ei
15 ml D&L dressing extra light (de paarse fles)
mosterd
tomaat, komkommer

11 Propoints

Alles opstapelen en eten: lekker!
Als "vulling" heb ik er nog een bord groentensoep bijgegeten (0 Propoints)

's Namiddags nog een half uurtje op de loopband en daarna nog 20 min op de step terwijl ik twee uitgelaten kleuters onder mijn hoede had...
Ik probeer om elke week een overzicht te geven van mijn bewegingsspreadsheet, maar ben er nog niet in geslaagd om het werkblad hiernaartoe te kopiëren. Oplossingen altijd welkom!


En dan... een nieuw receptje uit mijn nieuwe WWkookboekje "Uit de pan en de wok". Een foto zegt meer dan 1000 woorden en de smilie ernaast sluit elke twijfel uit... Geen succes, komt hier niet meer op tafel


Een groter succes waren de chocolate chip koekjes die ik gisteren bakte... 3 Propoints/koekje en héél lekker.
Recept volgt volgende keer!

Geen opmerkingen: