woensdag 9 maart 2011

Activiteitenverslag 1 maart-6 Maart 2011

Ik "moet" meer eten... Na een maandenlang plateau, gaan we experimenteren... Ik eet bijna nooit mijn ActivityPoints, volgens mijn leidster tel ik niet genoeg Points voor mijn sport, dus ik eet meer....
Ben benieuwd wat het gaat worden.
In ieder geval, mijn beweging voor deze week:

01 Maart: 60 min Aerobics, 25 min zwemmen
03 Maart: 65 min joggen (9,1km)
04 Maart: 31 min joggen (3,87 km, loopband, interval-heuvel)
06 Maart: 60 min Full Body Workout

Vandaag heb ik ook mijn loopschoenen op pensioen gestuurd. Zolen waren versleten, demping was nog minimaal... Het is altijd wat afscheid nemen... 3 keer de 20kmvan Brussel, Abdijentocht, uren trainings- en loopplezier...
Maar ja, een jonger paar staat de trappelen van ongeduld...

Geen opmerkingen: