vrijdag 4 maart 2011

Sportoverzicht 21 feb-26 feb 2011

Voor de mensen die het interesseert: dit is mijn "normale" sportprogramma voor een week als ik niet specifiek train voor één of andere jogging.
De 20 km van Brussel zijn dit jaar van de agenda gehaald, een tweetal maanden geleden ben ik gevallen tijdens het joggen en had ik een scheur in de gewrichtsband van mijn linkervoet (sport is gezond). Ik ben weer aan het joggen maar mijn wijze echtgenoot stelde voor het evenjes kalmer aan te doen.... Ik ben dus van plan de halve marathon van Brussel te lopen in het najaar... Hopelijk heb ik dan mijn streefgewicht bereikt :o).

21 Feb: fietsen (20 min), steppen (20 min)
22 Feb: BBB-aerobics (60 min), zwemmen (25 min)
24 Feb: joggen (41 min, 5,93km), daarna Buikspieren
26 Feb:joggen (30 min, 3,88 km, weightlossprogramma op loopband), steppen (20 min)

Geen opmerkingen: